آغاز طرح بهارانه فهمای جنوب کرمان از جوار گلزار شهدا 

آغاز طرح بهارانه فهمای جنوب کرمان از جوار گلزار شهدا 

تاریخ انتشار : ۱ فروردين ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: در ویژه برنامه سال تحویل که به همت کانون فرهنگی هنری شهید اسحق درسته برگزار شد، اجرای این طرح ملی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان را به طور رسمی از گلزار شهدا و جوار مرقد مطهر این شهید بزرگوار آغاز کنیم.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک سال نو، گفت: روز گذشته هم زمان با آغاز سال نو، طرح بهارانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان از جوار مرقد مطهر شهید اسحق درسته در شهرستان کهنوج آغاز شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: تصمیم گرفتیم در ویژه برنامه سال تحویل که به همت کانون فرهنگی هنری شهید اسحق درسته برگزار شد، اجرای این طرح ملی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان را به طور رسمی از جوار مرقد مطهر این شهید بزرگوار آغاز کنیم.


وی یادآور شد: بهارانه فهما در دومین رویداد ملی فهما هم زمان با فصل بهار آغاز شده و شامل یکسری بسته برنامه ای برای ماه های شعبان و رمضان و نیز ایام نوروز است که کانون های فرهنگی هنری مساجد پس از اجرای این برنامه ها، می بایست گزارش از آن را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کنند.


وی با اشاره به این که ارزیابی فعالیت کانون های مساجد بر عملکرد آنها در اجرای طرح بهارانه فهما بستگی دارد، بیان کرد: تصمیم گرفتیم در ویژه برنامه سال تحویل که به همت کانون فرهنگی هنری شهید اسحق درسته برگزار شد، اجرای این طرح ملی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان را به طور رسمی از گلزار شهدا و جوار مرقد مطهر این شهید بزرگوار آغاز کنیم.


خوبی زاده ابراز کرد: از کووید ۱۹ به عنوان بزرگترین اتفاق سال ۹۹ یاد کرد و افزود: ویروس کرونا علی رغم همه مشکلات و معضلاتی که به همراه داشت اما موجی از همدلی و همراهی در سراسر کشور ایجاد کرده و موجب ورود خیرین و مردم متدین و انقلابی به عرصه خدمت رسانی به اقشار متضرر از این ویروس شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: در جنوب کرمان نیز از ابتدای شروع اپیدمی کووید ۱۹ به همت بچه های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های همدلی و مواسات در مساجد راه اندازی شد.


وی اضافه کرد: بچه های مسجدی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن عمومی کرده و همچنین کارگاه های تولید ماسک را راه اندازی کردند.


خوبی زاده ادامه داد: علاوه بر این نیز با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم برای دستگیری از نیازمندان و به ویژه افراد متضرر از کرونا وارد عمل شده و چندین مرحله رزمایش مواسات و همدلی را اجرا کردند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: قطعا در سال ۱۴۰چ که آغاز قرن جدید نیز است، خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در سطح کانون های مساجد همچنان ادامه می یابد. 


وی در خاتمه از کلیه فعالان مسجدی به ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برای مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی تشکر کرد.

پایان پیام/ 586